Monday, May 25, 2009

OMG: MAN FUCK TWITTER

THEY SAID THAT I REACHED MY MAXIMUM OF UPDATES FOR THE HOUR AND WONT LET ME TWITTER TILL 8 AND THE GAME IS ON... AINT THAT ABOUT A BITCH.... ITS NOT MY FAULT THAT IM A LAKER FAN!!!!!



LETS GO LAKERS

Sunday, May 24, 2009

A. Style: Turquoise punk

Black tights and scarf turquoise mini tank dress hold chain and bronze croc print shoes!

Time to hit the Gaslamp and work!
Sent via BlackBerry from T-Mobile

I FUCKIN LOVE THIS GAME!!!!

SOOOO AS MANY OF YOU KNOW I AM A DIE HARD LAKER FAN TO THE BITTER END AND BEYOND THE GRAVE.... IF YOU HAVE BEEN ON TWITTER (http:/twitter.com/AnJLMarie) YOU HAVE PROBABLY READ MY SHIT TALKING AND COMMENTARY ON THE LAKERS THIS PLAY OFFS.



LAST NIGHTS GAME WAS WHAT WE NEEDED IN A MAJOR WAY.... PROVE ALL THE HATERS THAT WE STILL GOT THIS AND KNOW HOW TO TAKE CARE AND HANDLE BUISNESS.

ENJOY THE PHOTOS!!!!!

LAKERS 107 NUGGETS 97
LAKERS LEAD WCF 2-1



SOL FOOD:05:24:09

(DANG... ITS BEEN TOO LONG SINCE I DID ONE OF THESE)



COUNT AND HIGHLY DWELL AND REGARD YOUR BLESSINGS EVERYTDAY CONTINUOUSLY.... YOU NEVER NOW WHAT DAY WILL BE YOUR LAST....



R.I.P. LAKIESHA MASON

"shAwtz" OFFICIALLY LAUNCHED TODAY!!!!

SOOOO AFTER MUCH ANTICPATION AND BULLSHITTING I FINALY RELEASED "shAwtz" TODAY!!!.... I KNOW THAT I HAVE BEEN HELLA M.I.A. WITH YOU GUYS AND I KNOW YOU HAVE BEEN MISISNG OUT ON PHOTOS UP THE WAZZOOO BUT IM REALLY GLAD TO FINALLY GET THIS SITE UP AND RUNNING.... IT HAS BEEN LONG COMMING AND MUCH NEEDED.


THIS IS WHERE THE MAJORITY OF MY PHOTOWORK IS GOING TO BE SHOWCASED AS WELL AS YOU CAN REALLY SEE WHAT IT IS IM GOING THRU AND DOIN TO TO MAKE IT AS A PHOTOGRAPHER.


SOOOOOOOO

PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE..... PLEASE PRETTY PLEASE FOLLOW, ADD , AND SUPPORT THE SITE ESPECIALLY IF YOU ARE ALREADY FOLLOWING AND SUPPORTING ANJLIKSOL!!!!


shAwtz: THE REAL LIFE DOCU-BLOG OF A RISING PHOTOGRAPHER
http://shawtz-by-anj.blogspot.com

THIS IS REAL.... WATCH ME MAKE IT

Thursday, May 14, 2009

A. Style: SEXY NERD

BLACK MOCK BIKER JACKET, GREY-PURPLE AND BLACK LEPARD PRINT TOP, RED AND GREY-PURPLE STRIPPED LEGGINGS, BLACK PEEP-TOES, NERD GLASSES, AND GRAY KNIT CAP

I FINALLY WENT SEXY NERD!!

THIS WAS MY U-31 OUTFIT FOR 80'S 90S NITE

Sent via BlackBerry from T-Mobile

Tuesday, May 12, 2009

QUICK UPDATE

THANK YOU SOOO MUCH TO MY LOYAL READERS FOR STAYING WITH ME THESE LAST FEW WEEKS.... NEW ORLEANS WAS CRAZY AND PICS FROM THE TRIP AND MORE WILL BE UP SOON. I GOT MOVIE AND EVENT REVIEWS... DRAMA AND MORE PICS....


ALSO "shAwtz" IS STILL COMMING AND IN THE WORKS RIGHT NOW SO DON'T THINK IT WAS A PUPLICITY STUNT IM IN THE PROCESS OF MAKING EVERYTHING RIGHT NOW SOOOO PLEASE JUST BE PATIENT AND AGAIN THANKS FOR THE SUPPORT AND PLEEEEEEEEAAAAAAAAASSSSEEEEEEEEEEE


TELL SOMEONE ABOUT ANJLIKSOL AND HAVE THEM FOLLOW ITS THE MOVEMENT


TTYL

Monday, May 11, 2009

Sol food 05:10:09

Ok so I know I need to update and post from my trip that's going down tonight but in the mean time chew on this thought from Laker guard Sasha Vujacic


No one saves us but ourselves,
No one can and no one may,
We ourselves must walk the path!

Sent via BlackBerry from T-Mobile

Monday, May 4, 2009

A. Style: Eyewear

So I picked these new glasses up @ Peaches Records to go with my rock inspired fit for today.

Dark skinny jeans white black and red rock tee black flats silver hoops hold wings necklace and my Those Brothers necklace.

Kisses
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Friday, May 1, 2009

Bottoms up !!

Let the drinking begin!
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Anjliksol Exclusive: MusiqSoulchild Live

I'm in heaven yall he's doin teach me right now
Sent via BlackBerry from T-Mobile

SPOTTED!!!: Charmaine Neville ft Lord Nexus

Here's a quick ample of Jazz fest couldn't get a press pass but u know its all good and hot!
Sent via BlackBerry from T-Mobile

A. Style: Jazz Fest

Cali sundress with African inspired jewelry and a side teased ponytail
Sent via BlackBerry from T-Mobile